14. elokuuta 2016

kaks päivää sitte mä olin malli




















Tai en varsinaisesti mut melkein, koska otettiin ainakin 30 kuvaa kun halusin jotain mitä voin laittaa instagramiin ja sitten tänne blogin puolelle. En melkein ikinä ota kokokroppakuvia, ja tää on mun eka kerta kun laitan blogiinki tällasen ns. kunnollisen, enkä sellasta missä oon selkäpäin tai sellasta minkä oon nopeesti napannut sovituskopissa haha. Tossa näette myös mun sen päiväisen asun, minkä olin päättänyt laittaa päälle kun lähettiin kaveriporukan kanssa piknikille joskus vähän illemmalla. Toi on itse asiassa mun uus luottoasu, perus musta t-paita ja musta lyhyt trikoohame. Ette voi väittää vastaan kun sanon että toimii aina! Nyt kun katon tota kuvaa ni tulee itelleki kylmä ku oli aika viilee ilta. Ei mulla siis ollu edes sukkahousuja... Mut mulla oli pitkähihanen paita messissä ja siinä jossain vaiheessa laitin päällekin jopa. Kuvia otettaessa sit aattelin et näytän kuvissa paremmalta ilman sitä ja olin kyllä ihan oikeessakin. Kuitenkin oli tosi kiva ilta ja pitää ottaa joskus uusiks! Pakko kans sanoa, että musta ja hämärä pukee mua ihmeellisen hyvin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti