28. lokakuuta 2016

nyx on rakkautta

Eilinen ja samalla eka lomapäivä tuli vietettyy Turussa ja Raisiossa - ja puolet päivässä Nyxin pisteellä Wiklundilla, haha. Lähdettiin jo aamuvarhain 8.15 bussilla, ja oltiin sitten perillä Turussa joskus 9.20. Mentiin heti Wiklundille katselemaan meikkejä, ja mun mukaan lähtikin kokonaista neljä huulipunaa! Nyx nyt vaan on rakkautta, kerrankin kun noita punia oli mun nenäni eessä hirveä määrä, pakkohan oli jotain ottaa! Meikit paransi heti tota synkkää tihkusadepäivää.


Sitten oli ensimmäisen tauon paikka muutaman kaupan jälkeen, ja lähdettiin syömään jotain Cafe Braheen. Oli itse asias mun eka kerta siellä! Istuttiin molemmat siel ihan hymy korvissa, kun oltiin vihdoin ja viimein pitkän odotuksen jälkeen saatu Nyxin meikkejä - niitä kun ei täällä takametsässä ole - ja oltiin molemmat löydetty jotain kivaa Stockalta! Mä nimittäin löysin maailman ihanimman pitsipaidan. Ah. Ostettiin myös Glitteristä samat korvikset eri väreinä, koska ne oli -75% alessa ja mä ostin kans uudet kuoret. Niin tosiaan, samalla ku syötiin mä katoin Fölin aikatauluja, ja päätettiin hypätä puoli yhden bussiin ja lähettiin kohti Myllyä.

Itse asiassa kävi niin hassusti, et molemmilla loppu rahat kesken ku oltiin käyty muutamassa kaupassa Myllyssä. Mulle tää rahanloppu kävi jo Stockalla, koska luottoraja tuli vastaan, mut ei oikeestaan ees haitannut. En ainakaan törsäillyt, mä oon nimittäin mestari laittamaan yhtäkkiä ihan jäätävästi massia palamaa, ja sen takia jopa joudun asettamaan ittelleni ostorajoituksia joka reissulle. Eh, nojoo. Oon kyllä silti todella tyytyväinen mun ostoksiin! Lähdettiin Myllystä molemmat ihan uupuneina, koska hirvee kuumuus jatkuvasti ja koska rahat ei riittäny paljon mihinkään enää, joskus varttii yli viis. Oltiin perillä puutorilla tuntia ennemmin, kun bussi lähtis takas Laitilaan. Käytiin siis tietenkin hesellä koska hei miksi ei!

Sitten vihdoin ja viimein joskus kahdeksan aikaan olin saanut itteni himaan! Olin jopa nukkunu bussissa loppumetreillä ihan muutaman minuutin, kun olin niin väsynyt. Tosiaan, mun oli pakko ostaa noi kuoret, koska ne oli niin söpöt ja koska ne oli kiiltävät ja pinkit. Näkyy myös ne huulipunat, jotka ostin Sokokselta. Lingeriet ovat sävyä 02 Embellishment ja 12 Exotic, Lip creamit London ja Copenhagen. Oon todella kauan etsiskellyt juuri tollasta huulipunaa ku Copenhagen, se on vaan just eikä melkein. Enkä muuten malta odottaa et pääsen kokeilemaan noita kaikkia! Puhuttiin, että joulukuun aikoihin varmaan mennään uudestaan ostoksille, joten sillon hamstraan noita vielä lisää - luultavasti, haha.

4 kommenttia:

  1. Noi nyxin huulipunat vaikuttaa tosi ihanilta. Pitäis varmaan kans mennä ostamaan jostain! Sait musta samalla uuden lukijan :)
    Jos sua kiinnostaa, niin käy katsomassa mun blogia osoitteessa http://millatt.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ne onkin! kokeilin äsken noita lip creameja ja ah, ei ollu mitään hukkaostoksia :D kannustan ostamaan! oh, kiitti paljon ♥

      Poista
  2. Itsekin olin eilen Myllyssä. :D Hyvä postaus <3

    www.tiiaemilia.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. aijaa, mahdettiinkoha törmätä jossai vaiheessa tietämättämme :'D kiitti :3

      Poista