23. huhtikuuta 2017

blogiystäväkirja

Nyt on mun vuoro täyttää ystäväkirja, noin 700 vuotta myöhässä. Haasteen mulle antoi Sini! Odottelinkin kuin kuuta nousevaa, milloin mä saan tehdä tän, hah. Ja jostain syystä mulla nyt kesti ihan saakelin kauan saada tää julkastua... Noniin! Jos joku teistä lukijoista on tehnyt tän myös, linkatkaa se ihmeessä alas. Näitä on musta kiva lukea!

Suosikki...
... lomakohteesi? - En ole muualla käynyt kuin Oslossa ja Kristiansandissa Norjassa, ja Espanjassa Palenciassa, en tiedä lasketaanko niitä lomakohteiksi. Kaikki oli kyllä yhtä jees! Luulen, että mun suosikkilomakohde tulee olemaan Pariisi. #3päivää
... kappaleesi? - Tällä hetkellä oon ihan hurahtanut Jax Jonesin "You Don't Know Me", jota fiittaa Raye. Ja myös Alan Walkerin "Routine", siis ei herrajumala, sitäkin luukutan koko ajan enkä vaan kyllästy!
... elokuvasi? - Disney-elokuvista Kaunotar ja Hirviö, muuten varmaan Easy A tai The Age of Adaline.
... sarjasi? - Frendit, Sinkkuelämää ja How I Met Your Mother!
...asusi? - Trikoot/musta hame+sukkahousut, niken lenkkarit, bomber-/verkkaritakki ja mun uskollinen ja rakas ginatricotista ostettu herunarutoppi. True story!
... meikkituotteesi? - Varmaan mun Viva La Divan contourpaletti ja Oriflamen ripsari. (Tässä postauksessa kuvat)
... hiustuotteesi? - XZ:n mustaherukkashampoo ja -hoitoaine. Rakkautta! Oon käyttänyt jo ties kuinka monta pulloa tyhjäksi näitä molempia. Ei siitä vaan mihinkään pääse, mä tuun varmaa käyttämään näitä koko loppuelämäni. Jos näitä pulloja näet kaupassa, osta!

... kaupunkisi? - Turku, rakastan sitä niin paljon. Tunnen sen paremmin kuin esimerkiksi Tampereen tai Helsingin. Turussa tulee vietettyy sinänsä paljon aikaa, ja toivon, että joskus pääsen muuttamaan sinne. Ja samaan haavekuvaan kuuluu myös se, että opiskelisin yliopistossa sitä alaa, mitä nyt ikinä tahdonkaan. Mulla on vielä liikaa ovia avoinna, sen tiedän. Mutta kuten koululääkäri joskus sano mulle ja mä sanon kanssa teille ja samalla taas itselleni: älä sulje yhtäkään ovea. Tai ainakaan vielä ei kannata. Huh, menin vähän asioiden edelle, no ei mitään!
... sovelluksesi? - Varmaan snäppi. Ja instagram, jos saa valita monta. Ja tietenkin Kim Kardashian Hollywood - jooh, pelaan sitä vieläkin, hah!
... instagramtilisi/tilit? - Omani tietenkin. No ei, varmaan... en itse asiassa oikein tiedä! Varmaan ellentvshow.
Mitä vaatekaapistasi löytyy? - Paitoja varmaan 700, joista noin 500 on naruherupaitoja - i'm not even sorry! - muutama hame, parit housut, kaksi bodya, kauluspaitoja on jonkun verran ja mekkoja löytyy myös. Itse asiassa vähän kaikennäköistä, mut ei esimerkiksi yhtäkään bleiseriä. Itse asiassa mun kaapissa on myös sadetakki ja mekko, jotka mulla on viimeksi ollut päällä varmaan maksimissaan 2-vuotiaana. 
Mitä pakkaat mukaan matkalle? - Kaiken tarvittavan, riippuu matkan pituudesta. Mut aina pakkaan kyllä liikaa vaatteita... "No eihän sitä tiedä, jos mun mieli kerkeää muuttumaan ja haluunkin laittaa tän paidan enkä tätä, totta hitossa se nyt mukaan pitää ottaa!"
Mitä teet kotona, kun kukaan ei näe? - Tanssin tai tarkemmin sanottuna lähinnä yritän pyörittää pyllyä Sian "Move Your Body"n tai Major Lazerin "Boom"in tahdissa... Ja kaikkea muuta sen tyylistä.
Viimeisin sisustusostoksesi? - Nyt on pakko sanoa, että ei mitään hajua! Ehkä kynttilä, jonka ostin vuosi sitten... En oo kauheen aktiviinen sisustuspuolella, eh.
Ostoslistallasi tänä keväänä? - Mekkoja ja ehkä uusia kenkiä.
Mitä laukustasi löytyy aina? - Huulirasva, avaimet, lompakko ja laturi/matkalaturi/molemmat, jos menen kaupungille. Ja siinäpä kaikki! Paitsi jos meen pyörällä, sitten on kuulokkeetkin tietysti.
Paras tapa tuhlata 50€? - Kenkiin tai vaatteisiin. Tai kuoriin... Olis kyllä niin ihanaa kuluttaa vaikkapa Glitterin 50€ lahjakortti pelkästään kuoriin. That's the dream! Niitähän ei voi ikinä olla liikaa, terveisin kuorihörhö.

2 kommenttia: