25. huhtikuuta 2017

kuukauden suosikit

Alan Walker - Routine
I Prevail - Scars
Luis Fonsi ft Daddy Yankee - Despacito
Laura Voutilainen - Mä en kestä

R U O K A
Pizza. Siis saakeli, jostain syystä oon syönyt ihan hitosti pizzaa viimesen kuukauden aikana ja i'm not even sorry! Pizza on elämä.

M U U T
Kaverit. Mun sosiaalinen elämä on vihdoin löytänyt tiensä takaisin mun elämään! Oon ollut myös tän kuukauden aikana paljon kavereiden kanssa, ja oon siitä erittäin tyytyväinen.

Ajelu vailla päämäärää. Oon ollut myös ennätysmäärän keskustassa. Eipä siinä, muistan taas, miten kivaa on vaan olla frendien kanssa ja ajella ja kuunnella musaa ja laulaa mukana, hah. Kivointa ikinä!
Tämä päivä. Mä nimittäin toteutan mun yhden pitkäaikasista unelmista. Mä lähden Pariisiin. I'm coming home, coming home, tell the world that I'm coming home...

Tästä tulikin vähän lyhyempi, johtunee varmaan siitä, etten tässä kuussa ole oikein mitään ihmeellistä kokenut tai ostanut. Hmm... ehkä ensi kerralla tulee pidempi. 










8 kommenttia:

  1. Kivoja kuukauden suosikkeja sulla! Ei niiden aina tarvitsekaan olla mitään isoja ja ihmeellisiä juttuja, vaan melkeinpä parempikin, että pienemmistä asioista (vaikka siitä pizzasta <3) tulee hyvälle mielelle :)

    http://fiiaelina.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :3 toi on kyllä totta, kyllä lyhyestä virsi kaunis tulee :'D

      Poista
  2. Oi toi Despacito on sairaan hyvä biisi! Tälläset suosikki postaukset on kivoja, vois tehä omaankin blogiin! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niin oonnn!! kuuntelen sitä ihan liikaa :D mut jos tekee mieli tehdä, ni musta kannattaa

      Poista
  3. Mäki tykkään tosta Despacito biisitä tosi paljon! :D Ja tykkään kans ajamisesta vailla päämäärää nyt ku itelläkin on vihdoin ja viimein ajokortti :D

    http://sofiaidaannneli.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. heh sitte meitä on kaksi :D ajelu on kyllä parasta ikinä - varsinki jos on vielä musiikki koval ja ikkunat alhaal; am i right?

      Poista
  4. Sulla on tosi kiva tää blogi! :) Blogin nimi ja banneri varsinkin ovat todella kivoja! <3 Oot saanut tähän tosi hyvin persoonaa esiin, nimenomaan hyvällä tavalla :)

    ♥:llä HENNA M.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos kovasti kehuista! <3 mun päämäärä on aina tuoda kaikkee mun persoonaa, onneks onnistuin sit tälläkin kertaa :D

      Poista