14. kesäkuuta 2017

Jeffree Star Skin Frost: Princess Cut

Luitte aivan oikein. Mä päätin toteuttaa yhen mun päiväunista, ja ostin Jeffree Starin highlightin! Ostin muuten oletkaunis.fi, laitoin tilauksen tulemaan muistaakseni 28.05, ja jo 30.05 se oli perillä. Voitte vaan kuvitella mun onnellisuuden, kun tajusin sen jo tulleen... Samaan aikaan tuli muuten Zalandonkin paketti, jossa olivat mun ihanat treenikengät! Toisaalta sen tulemisessa kesti jopa viikko. Mä meinasin säästää tän postauksen tekemisen siihen asti, että saan pienen Cocopandan tilaukseni. Mut sit mä totesin, että tämä rakkaus ansaitsee kyllä ihan oman tekstin.
Tää boksikin on jo niin ihana, et mä en kestä elämää! Kattokaa nyt sitä... Oli muuten paljon massiivisempi, kuin ajattelin sen olevan. Pelkästään jo kokonsa puolesta vastinetta rahoille. Oli tämä siis aika kallis, ja pakko sanoa, että sen takia eniten epäilin ostoa. Mut en oo katunut kyllä hetkeäkään!

Muuten pakkaus näyttää siis tältä. Ja toi on tosiaan mun kämmenen kokoinen about, eli on se aika helvatan iso. Kaiken lisäksi vielä pinkki!
Ja vielä heleän vaaleanpunainen sisältä, kuva hiukan valehtelee. Mitä muuta oikeesti elämältä voi enää toivoa, highlight pinkissä pahvissa, pinkissä kotelossa ja itse highlight on vielä vaaleanpunainen! Kuten aiemmin sanoin, en oo katunut tän ostoa päivääkään. Kaikki hyvä, mitä ootte Jeffree Starin highlightista kuullu, on luultavasti totta. Tää on juuri niin popping kuin esimerkiksi Henry Harjusolan video antaa ymmärtää. 5/5.

6 kommenttia:

  1. Oi vitsi, oon kans pitkään halunnut ostaa Jeffreen highlighterin! & Kiva postaus :-)

    http://reetttaeveliina.blogspot.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kannattaa! toi on tosiaan mun kämmenen kokoinen, ei ihan heti keskenkää lopu :D kiitos :3

      Poista
  2. Ooh hitsit mäkin haluun joskus ton! Paljon makso? :)

    VastaaPoista
  3. Voi että kun tuo olisi ihana!

    VastaaPoista