9. maaliskuuta 2017

jättihaul

Nyt vihdoin ja viimein oon saanut kaikki mun tilaukset kokoon ja teen tän postauksen!
Ensin Oriflame! Tilasin Tanjan kautta ripsarin ja sitten käsivoiteen, jonku hoitovoiteen - voi käyttää esimerkiksi kynsiin, jos oikein ymmärsin - ja kynsiviilan. Oon tykännyt erittäin paljon tosta käsivoiteesta, ihanan tuoksunen ja ai että, tekee käsistä pehmeät. Ripsari on kans kiva, harja on toiselta puolelta pidempi ja toiselta lyhyempi, mun mielestä näyttää jännältä. Viilaa ja tota toista voidetta en oo vielä kyllä kerinnyt koittamaan, mut en usko että niissäkään mitään ihmeellisempää valittamista on.
Ja sitten Viva La Divan contourpaletti, josta mun kaveri Nelli vinkkas. Tosiaan voidemaisia nää
contourvärit, paitsi toi punanen on sitten poskipuna. Siihen en ole vielä koskenutkaan, heh. Mutta näkee nyt jo paletista, että oon koittanut kyllä noita joitain värejä... Oivoi. Tilasin tän muuten Nordicfeelistä.
Ja tässä ehkä mun odotetuin tilaus kaikista. Mun ensimmäiset Niket ikinä ja varmaan eka Niken tuote muutenkin. Nää makso jotain 55 euroa ja ajattelin, että miksipä ei kun lenkkareita tarvisin. Kokeilin näitä heti, enkä suurin piirtein malttanut ottaa pois jaloista ollenkaan, hahhah! Tämä ja itse asiassa kaikki seuraavat onkin sitten Zalandolta.
Tietenkin mun oli pakko tilata kanssa Niken vesipullo. Ja vaaleenpunasena tottakai! Tästä mä oon tykännyt ja käyttänyt jo tänään. Tai no tietenkin, mulla on aina vettä mun vieressä, kun oon täs läppärillä tai pöytäkoneella. Salillakin tää tulee sitten käytetyksi.
Mä huomasin yllättäen, että lippikset pukee mua. Oon aina luullut ettei, mut yks päivä kaupassa kokeilin jotain huvikseni ja totesin, että näyttää jopa hyvältä! No, en oo kyllä toisaalta montaa ihmistä tavannut, kenel ei sopisi. Ja olihan mun ihan pakko hommata adidaksen lippis!
Tässä onkin mun uusi verkkaritakkiasia, jossa on musta tosi kivat yksityiskohdat hihoissa! Eli siis reikiä, jep. Mun mielestä ihan kivsu juttu, ei tuu lenkeilläkään niin kuuma. On ihan oikeen kokonen vieläpä! Tän merkki on muuten Even and Odd Active.
Sitten viimeisenä H&M tilaus! Nää kuulokkeet mun oli ihan pakko saada, kun omat Iphonen kuulokkeet ei oikein korvissa pysy. Sitten mä menin hm.com ja rakastuin näihin ensisilmäyksellä. Toisaalta on vähän opettelemista, kun tossa johdossa ei ole mitään nappeja. Oon nimittäin erittäin turtunut siihen, että nappia painamalla musiikki loppuu ja voin äkkiä vääntää ääntä kovemmalle tai pienemmälle. Noh, ei kai siinä sitten. Tilasin H&M lisäksi myös yhden ihan perusmustan trikoomekon naruolkaimilla ja kokeiluun myös kaksi kappaletta muotoilevia shortseja, joita voi pitää vaikka mekon tai hameen alla. Mitäs pidätte mun ostoksista?

4 kommenttia:

  1. Oi kuinka ihania ostoksia, varsinkin nuo H&M:n nappikuulokkeet on söpöt!
    http://mahdollisestiehka.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. Kaikki aivan ihania ostoksia♥ Noi Niken kengät on aivan ihanat ja nappikuulokkeet ihan super söpöt x3

    http://paula-beautyqueen.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos! joo, aattelin molemmat nähdessäni että no hitto miksei :'D oon kyllä ihan rakastunu noihin kenkiin!

      Poista