31. elokuuta 2016

kuukauden suosikit

B I I S I T

V A A T T E E T & A S U S T E E T
Seppälän paita. Näkynyt täällä blogissa sekä tämän hetken uusimmassa instagram-kuvassa. Mä oon vaan niin rakastunu tähän paitaan! Itse asiassa näin tän kaupassa jo aiemmin kesällä, mutta jostain syystä en sitä silloin ostanut. Seuraavalla kerralla kun iskin silmät tähän kaunottareen, päätin, että what the hell ja lähdin kassalle.
Musta hame. Mun luottohame on myös näkynyt sekä täällä blogissa että instagramissa - yllättävää! Tietenkin se on mun suosikeissa, koska se sopii kaikkien vaatteiden kanssa. Se on vähän niinkun it girl, mut se on vaan hame - eli it skirt?

M U U T
Pokemon Go. Oon valehtelematta aika hurahtanut tähän peliin... Kuukausi sitten tän latasin, itse asiassa samana päivänä kun se App Storeen tuli, mutta en pelannut oikeastaan ollenkaan. Sitten Katri alkoi kans hakkaamaan tätä ja ollaan muutamia kertoja oltu pokemetsällä. Okei, voin ihan myöntää, että poketan melkein aina kun on mahdollista... Eh. Alhaalla näkyy mun pokemoneja ja mun hahmo, koska tiedän, että joitain kuitenkin kiinnostaa! Keltanen tiimi henkeen ja vereen!
Filosofia. Kuten mun edellisessä postauksessa annoin ymmärtää, oon alkanut tykkäämään filosofiasta! Mun mielestä se on yks kivoimmista aineista musiikin ja kielten rinnalla. Se vaan jotenkin tuntuu niin omalta - paitsi ne jotkut vaikeemmat käsitteet.
Musiikki. Oon nyt ollut ihan onneni kukkuloilla kun on taas musiikkia koulussa pitkästä aikaa. Mulla ei siis tosiaan ole ollut 8. luokan jälkeen musiikkia. Ollaan soiteltu vähän kitaraa ja viime kerralla mä jopa menin mikkiin laulamaan yksinäni. Se oli musta jotenkin tosi hassua, koska kasilla varsinkin kerkesin tottumaan siihen, että aina siellä oli paikat täynnä. Nimimerkillä, Eye of the tiger taisi olla ainoa, jonka silloin vetelin yksin.
Piknik kaveriporukan kanssa ennen koulun alkua. Oli niin paras päivä koko kuussa! Ellei koko kesässä, en meinaan joitain ollut nähnyt kauheasti nyt kesän aikana muutenkaan. Ja siellä mä myös myönsin rakkauteni Novelleen, tai no yhteen niistä. Oon pelkästään heinä-elokuun aikana kuluttanut tota tarpeeksi monta pullollista.

Uudet puhelimen kuoret. Viimeisin muttei vähäisin suosikki! Päätin palkita itseni kirjojen ostamisesta ja näin ollen myös siitä, että sekin stressi kaikkosi ja saatiin pois päiväjärjestyksestä. Ikävä kyllä kaikki muut paitsi kaksi silmää on pudonnut pois... Ne on silti ihanat!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti