4. joulukuuta 2016

shoppailureissu igår

Olin siis eilen Turussa. Lähdettiin Sanin kanssa kello 10.15 Onnibussilla, joka oli ihan täynnä... Jouduttiin menomatka istumaan erikseen, mut ei se niin kamalaa ollut, kun matka meni niin äkkiä. Eikä siis olisi pidemmälläkään matkalla, bussimatkat taittuu aina mukavasti. Suunnattiin ensimmäisenä Wiklundille ja koitin jopa paria korkkareita, jotka oli alessa. En kuitenkaan kumpaakaan paria ostanut, ja tietenki ne nyt kummittelee mun mielessä... Meikkejä ostin kuitenkin joka tapauksessa! Ostin uuden ripsarin NYXiltä ja sitten Maybellinen - mun puolelta - kauanodotetun the Rock Nudes -luomiväripaletin.
Oltiin jopa jonkun aikaa Hansassa ja käytiin siellä muutamassa kaupassa ja tietenki Cafe Brahessa! Todettiin, et meidän on pakko saada taas sitä hyvää patonkia... Hansan kaupoista emme löytäneet mitään, lähdettiin siis etsimään mekkoja puuro- ja joulujuhlaan, niinkuin olen varmaan jo edellisessä postauksessa sanonut. Päätettiin sitten lähteä Myllyyn, ja sieltä löysimmekin molemmat mekot! Mä löysin omani Ginatricotista. Olin aikasemmin katsonut kyseistä mekkoa netistä ja ajatellut, että en ikinä tollasta ostaisi, mut olin epätoivonen ja päätin kokeilla. Eikä todellakaan ollut huono asia että kokeilin! Rakastuin siihen ensisilmäyksellä, kun näin sen päälläni.
Sen jälkeen kun käytiin Ginassa, päätettiin syödä jotain. Mä söin tyyliin ekaa kertaa Subwayssa, ja pakko sanoa, että ei todellakaan jää viimeiseksi. Otin siis kanafajitan, siihen salaattia, kurkkua, suolakurkkua, tomaattia, paprikaa ja BBQ-kastiketta - ja se oli kuin pala taivasta jokaisella haukulla! Puhumattakaan tosta keksistä, joka oli maultaan Raspberry Cheesecake (vadelmajuustokakku). Tän jälkeen käytiin vielä esimerkiksi XXL:ssä, missä oli alennuksessa Niken jotkut collegepöksyt, jotka oli vähän niinkuin trikoot muttei kuitenkaan. Ne olis ollu vaan 15 euroa, mut nekin jätin kauppaan. Kuten myös eräät nilkkurit, joita koitin H&M:llä. Hitto, olisi pitänyt vaan ostaa molemmat.
Päästiin ehjin nahoin kotiin, vaikka olikin pelko, että myöhästyttäis Onnibussista, mutta oltiin ajoissa. Mekon ja uusia meikkejä löysin, mutta takkia en... Kuitenkin varmaan torstaina tai perjantaina lähden jälleen kerran Turkuun äidin ja siskon kanssa, ehkä silloin onnistaa. Ja toivoisin, että voisin hakea myös ne housut ja ne kengät. Mulla ei nimittäin ole tällä hetkellä collegepöksyjä tai nilkkureita, joten ois kyllä ihan jees sellaset saada.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti